Ребрендинг етикетки молодої колекції вин “Виноробного господарства князя П. М. Трубецького” спричинив багато шуму в соцмережах і засобах масової інформації. Ми вдячні всім нашим шанувальникам за активну участь в обговоренні. Особливо приємно, що більшість з вас підтримало досить кардинальні зміни. Відповідаючи на численні запитання, повідомляємо: до складу молодої колекції вин Трубецького входять сортові вина аліготе, рислінг, совіньйон блан, шардоне, каберне совіньйон і купажне “КТ”. Вина молодої колекції, без перебільшення, кращі за поєднанням ціна-якість на українському ринку. Протягом декількох років ми отримували відгуки від поціновувачів вина, які, розуміючи ідею історичності і вірності традиціям в старій етикетці, все ж говорили про бажання бачити своє улюблене вино на полиці яскравим, сучасним, динамічним. Разом з командою молодих талановитих дизайнерів були розроблені кілька варіантів нової етикетки, і в підсумку, після проведених фокус груп, вибір зупинився саме на цій.
“Виноробне господарство князя П. М. Трубецького” зберігає 120-річні традиції виноробства, але, при цьому, є сучасною виноробнею європейського рівня, відкритою до розвитку, експериментів. Нова етикетка якнайкраще передає цю ідею: при повазі до традицій, пошук нового, рух в ногу з часом, сміливість рішень, – все те, що притаманне молодості, а відтепер і винам нашої молодої колекції.

0